Merve Hasman "Pantene ile Konuşan Saçlar" Sergi Kokteyli

Serginin açılış kokteylinde çoğunluk emniyet kemerini takıp siyahlara bürünmüş. Böyle olunca biliyorsunuz içim şişiyor gerim gerim geriliyorum :) Allahtan birkaç isim var ki durumu biraz olsun kurtarmış :)




Öncelikle Pantene 'in yüzü güzeller güzelimiz Tuba Büyüküstün 'e bakalım. Gerçi bakacak birşey yok belli ki Pantene giydirmiş. E o zaman güzel yüzüne bakalım da günümüz güzel geçsin :) Melek gibi dupduru bir güzelliği var. Ama gönül isterdi ki memleketimin star oyuncusu şöyle elin starı gibi afilli afilli giyinsin, alımlı olsun ve süper bir tarza sahip olsun. Ne yazık ki bu konuda ne Beren Saat 'den ne de Tuba Büyüküstün 'den tık yok olacağı da yok !

Onur Saylak 'ın Prada ayakkabıları gözümden kaçmadı :)



Merve Hasman ve Güliz Onursal 'dan güzel bir ana-kız karesi. Merve Hasman klasik bir LBD seçmiş. Güliz Onursal ise her zaman ki tarzında çok hoş görünüyor. Yüksek belli eteği, saten gömleği ve hırkasıyla kadife kalın bantlı ayakkabı eşleşmeleri çok hoş. Gömleğin geniş kol manşet detayı tarzına güzel bir zenginlik katmış. Oldum olası beğendiğim saç modeli, hafif makyajı ve gülümsemesiyle gördüğünüz gibi Merve Hasman 'dan çok anneyi konuştum :) 


Aslı Bazin 'in bu elbise altına bot giymesini sevdim. Yakıştırmış güzel ve hoş görünüyor. Zeynep Demirören 'in  geniş kemerli tulumu ve fularıyla belden üstü stil olarak son derece başarılı ama ne yazık ki kahverengi botlarla devamını getirememiş. Saç modelini çok beğendim çok hoş görünüyor.


Banu Birkan da alalade bir siyah elbiseyle baştan aşağı siyahlar içinde. Bir sergi daveti için çok sıradan.


Berna Akar 'ın pantolon paçaları çok sevimsiz görünüyor. Minyonsanız bu tarz paçalardan mümkün mertebe kaçının derim. Ama ceketinin üstüne taktığı broşa bayıldım. Kısaca pantolonun rengi ve kesimi herşeyi mahvetmiş.


Bilgün Dereli de baştan aşağı siyahlar içinde. Benim tarzıma göre kokteyl için fazlasıyla gündelik bir kombin ama yüzünün güzelliği, makyajı, saç modeli ve aksesuarlarıyla her şekilde klas görünmeyi başaranlardan.


Burcu Karabacak 'ın kıyafetini sevdim. Deri detaylı bluza bayıldım. Charlotte Olympia ayakkabılarla zevkli bir eşleştirme yapmış. 


Defne Samyeli 'ni beğenmedim. Renkli bir elbise giymesine karşın nasıl oluyorda renksiz ve sönük bir havası var anlayamadım. 


İnci Aksoy her zaman ki rafine şıklığında. Tek bir ceketle sıradan olabilecek görüntüyü kurtarmayı başarmış. Bu model ceket her zaman kurtarıcı olabilecek bir parça.


Sennur Çiftçi 'nin değişik formda clutchı ile kıyafetine verdiği hareket hoşuma gitti. Her daim zarif hanımlarımızdan.


Yasemin Kamhi çok mu zayıflamış yoksa bu karede mi öyle görüyorum. Öyleyse kocaman bravo ! 


Herkes baştan aşağı siyahlar içinde olunca Ayşe Kucuroğlu 'nun kıyafeti ilaç gibi geldi :) Tuvanam marka tümü payet etek üstüne yine Tuvanam imzalı düz ve kontrast renkte bir ceket giymesini sevdim. 


Yorumlar

  1. İnci Aksoy'un paçaları bir-iki tık daha uzun olmalıydı ve arkasında duran beyaz kısa ceketli bayan da hoş görünüyor:)

    Burcu Karabacak'ın deri detaylı bluzu hoş ama üzerine tam oturmamış biraz daha sarsaydı güzel olacaktı.

    Sennur Çiftçi hanım gerçekten çok şık ve zarif.

    Tuba Büyüküstün ve Beren saat konusunda dediklerine yine katılıyorum. Bu kadar ses getiren yıldızlarsınız şöyle giyiminizle de birkaç Holywood starı gibi konuştursanız ne güzel olurdu kızlar:) Lakin ikisini de çok beğenir ve severim.

    teşekkür ederiz Pelinim.

    YanıtlaSil
  2. Ben ayse kucuroglunu cogunlukla rukus buluyorum, ya vucuduna olmayan bi elbiseyle ya bacaklarini kalin gosteren bi ayakkabiyla ya da burada oldugu gibi zorlama bi kombinle goruyorum. Makyajini ve sacini da her daim kotu bulmusumdur. Zevklerimizin hiiiiic uyusmadigi net. Ben en cok asli bazini begendim
    Deniz c.

    YanıtlaSil
  3. Modanın içinde olan kişiler boşuna söylemiyor, yerine göre giyinin diye. Bir sergi açılışına giderken de -ki ister bu bir markanın önderliğinde olsun- pullarımızı payetlerimizi rafa kaldıralım bir zahmet. herve leger'ler havada uçuşuyor. Tugba, marka yüzü olarak herşeyi giyebilir elbet ama davetlilerin daha oturaklı, zarif, sade kombinlerle sergi açılışına katılması gerekirdi. Bu yorumum da A.Kucuroğlu,B.Karabacak ve B.Kara içindir.

    YanıtlaSil
  4. pelin kendine gel lütfen normal zamanda beğenmeyeceğin kombinlere beğendim demişsin
    neredeyse herkes çok kötü giyinmiş yeni yıla girerken bir iyilik geldi üzerine yoksa 21'inde
    dünyanın sonu mu geliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi kesin birşey var bende boşuna şüphelenmiyorum :)

      Sil
    2. Kesinlikle katiliyorum, özellikle Ayse Kucuroglu ve Burcu Karabacak çok fena, Pelin özüne dön plzzz!

      Sil
  5. Tuba buyukustun çuval giyse yakisanlardan. O kadar guzel ki (maşallah) kıyafetine bakmıyorsunuz bile. Eşiyle belinde elele tutusup poz vermesine bayıldım.
    Burcu Hanim guZel gözüküyor ama pembe ruj olmamış sanki.
    Defne samyeli'nin elbisesini dünki programında Esra Erol giydi :)
    Feryal ve arzu hanim'in olmadıgı postlarda konuşacak pek bisey bulamadım :) eski postlara doneyim iyisi..

    Merve

    YanıtlaSil
  6. Defne Samyeli'nin elbisesinin kesimi ve kalıbı çok zarif fakat olmamış çünkü pastel tonla siyah eşleştirilmez, eşleştirilirse ortaya yorgun, silik ve ucuz bir görüntü çıkar. Hele de pastel pembe ve siyah en olmaması gereken renk eşleştirmesidir.

    Güliz Onursal çok zarif ve cici bir hanım ama kombini çok komik olmuş. Bence yüksek bel etek giymemeli, göğüsleri olduğundan çok büyük, bacakları olduğundan çok sıska gözükmüş. Manşetli kollar ve kırmızı süet çanta da tuz biber ekmiş.

    Ayşe Kucuroğlu'nun kombini ise tam kel alaka. Çağla'nın da dediği gibi gittiği yer bir sergi açılışı sonuçta. Payetli uzun bir gece elbisesi, hem de dore renkte, bunun üzerine kırmızı kısa trençkotvari, elbisesine göre gayet spor kaçan bir ceket, inci kolye, siyah clutch, altın bilezikler falan karmakarışık bir görüntü. Tarz yaptığını düşünüyor olmalı. Ama bende 'farklı görünmek için kendini kasan kadın' imajı uyandırıyor.

    YanıtlaSil
  7. burcu kara da çok güzel. tuba 'dan kat kat bence...

    YanıtlaSil
  8. öyle aman aman çarpan bir görüntü yok. pantene güzellerinin toplu resmine bakınca hoş güzel yüzler var ama kafadan aşağı ofsayt. genel hava sıkıcı boğucu ve ezberden öteye geçmiyor. hiçbirinin kendine has stili yok. birok ünlü bazı markalara kurtarıcı gözüyle bakanlardan olunca genelde hep aynı görüntüyle karşılaşıyoruz. burcu kara gibi. birde burcu kara 80 yaşında bir kadının ruhuna sahip sanki, onu görünce omuzlarından tutup canlan biraz kımılda kımılda heyecanlan biraz diyesim geliyor avaz avaz. bu resimde tek tek inceleyeyim kişileri ve yorum yapayım diyorum ama o kadar sıkıcı o kadar boğucuki daraldım valla.
    ah sosyetem kıymetini böyle resimlerde anlıyorum. bu insanlar renkli bir dünyaya mensupken nasıl bu kadar sıkıcı ve boğucu olabiliyolar anlamıyorum. işte o zaman rüküşte olsa bişeyler yapmak isteyen çabalayan canım sosyetemiz can simidi gibi bişey oluyor benim için. içim açılıyor valla.
    güliz onursalı çok beğendim yaşına göre çok iyi görünüyor bence.
    aslı bazinin elbisesini çookkkk beğendim bayıldımmm.

    YanıtlaSil
  9. Pelincim keyifli postların için teşekkürler

    Merve Hasman ve Güliz Onursal ne kadarda şirin olmuşlar. Merve Hasman'ın çizmelerine takmış durumdayım ama tamda o tarzda beğendiğim çizmeyi henüz İzmirde bulamadım bilen varsa yerini söylesin hayrına.

    Zeynep Demirören zarif bir hanım fakat ilk dikkati çeken maalesef botlarının uyumsuzluğu oluyor.
    Burcu Karabacak'ın zevkli giyim tarzı hoşuma gitti.
    İnci Aksoy'u her daim çok beğenirim fakat Hülya'ya katılıyorum pantolon boyu daha uzun olmalıydı.
    Ayşe Kucuroğlu ne yapmış ben anlam veremedim :)

    gülnihan

    YanıtlaSil
  10. esra erol giydiğinde de çok beğenmiştim defne hanımın elbisesini. markasını bilen söyleyebilir mi?

    YanıtlaSil
  11. pelin sana yeni türeyen birileri hakkında bir e-mail attım. eline geçti mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldım canım ama cevap vermek istemedim. zamanı geldiğinde gerekeni gerektiği şekilde sizle paylaşacağım zaten

      Sil
    2. hımm sanırım tahmin ettiğim şey. taklitlerin türemeye başladı anlaşılan. ama herkesin bildiği bir söz vardır. "Taklitler asıllarını yaşatır".

      Sil
    3. mail attım sana :)

      Sil

Yorum Gönder

Herhangi bir hakaret ve küfür içeren hiçbir yorum yayınlanmayacaktır.

Düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşmanızdan mutluluk duyarım.